Deniz7 Kızlar bebeğim aksam gezmeye cikarken pusette yada çocuk arabasında çok terliyor ne yapmalıyım sizinkilerde oylemi acaba doktorası gotursem bi cozum bulamadim.. Kaka sorunumuz var bayramdan buyana yapmiyor fitille yapiyor ondan olabilir mi ki dun gece 10 da disari çıkartın sırılsıklam olmus arkasi yine sizde durumlar nasil ne yapmalıyım..
ozlem_3458 Deniz7 benim bebeğimde 2 aylık havalar çok sıcak özellikle emerken,bebek arabasında, pusetin içinde ve uyurken çok terliyor sürekli kıyafet değiştiriyoruz ben sıcak havadan oldugunu düşünüyorum normalde olmuyordu çünkü
ozlem_3458 Deniz7 kabızlık etkiside olabilir kendini kasıp ıkındıgında zorlandıgı için de terler gaz sancımız oldugunda bizimde öyle oluyor bir de sıcak hava ekleninince ama yine de doktora sormakta fayda var