Şuan 27 aylık ilk 8 ay falan hiç tv açılmadı. Hep iştahsızdı hep zor yerdi kilosu da hep gerideydi. 8 ay civarı covid geçirdik. Artık hiç yedirtmiyordum kilosunda geriden geliyordu doktor da yemesi lazım diyordu. Bende sonunda açtım tv işe yaradı yemek yemeye başladı. Ama sadece yemek esnasında açıldı. Bu arada dışarıda ya da oyun oynadığında kalabalıkda ya da dışarıda yemek yemeğe gittiğimizde vs bişi yerken tv aramıyor. Evde hep ama hep tv ile istiyor sadece . Şimdi ben 2 gündür tv açmıyorum yemek yemeyi tv olmadan yapsın artık diye sadece 2 öğün yiyor onlar da eskisi gibi değil azaldı öğünleri ne yapabilirim artık kafam çalışmıyor. Sabah anne kalk acıktım diyor ama ne yapsam yemiyor. Önüne tabak yaptım karışık istediğini alsın dşye istemiyorum diyor beni zaten kabul etmiyor. En sonunda babası dışarı çıkardı kar ile oynarken bir poğaça yedirdi o şekilde