Kızlar bebeğim 2 bucuk aylık emiyor çok şükür ame dışarda filan sağıp biberonla veriyorum yA da göğsüm çok doluysa mastit olmasın diye sağıyorum zaten bunun için almıştım ama sanki artık çok güzel çıkmıyor süt bikaç gündür yA da göğüslerim terbiye oldu normale döndü bilmiyorum bendeki manuel bi de çok yoruyo sağarken içimdeki aparat çıkıp duruyo başka almak istiyorum yA da elektrik li olanlardan kullanıp memnun olan var mı marka verebilir mi dışarı çıkcaz bugün alayım diyorum