Betul00 çok ince ince salataligin ic kismini kiyar verirdim, ayni şekilde zeytin. Ev de kendim reçel yapardim gibi gibi 😌 şimdi 1 yaş olduk oyuzden böyle yazdim 🧿 hatta bazen kafam çok karışırdı soganli falan menemen yapardim kendime tuzsuz az az ondan verirdim . Yani gün içinde ek gidaya agirlik veriyorum