Benimde bebeğimin elbiselerini hep kaka yemek lekesi falandı hepsi yep yeniydi az önce makineye karbonat bulaşık deterjanı normal detarjan koyup 60 derecede çalıştırdım hepsi çıkmış ama sonradan birde durulamaya verdim ilk defa bunları kullanıyorum normalde hep bebek detarjani kullanırdım ama lekelerin çıkmasi gerekiyordu kuruyunca da ütüpeeimm bir şey olmaz inşallah deneyin isterseniz sizde