İyi pazarlar herkese 1 yaşında oğlum dün gece ateşlendi ve ateşi hala var 37 lerde seyiriyor.iştahsal sıkıntı yok oyunda oynuyoruz ondada problem yok ama özellikle gövde ve baş tarafındaki ateş hissediliyor ve tabiki huzursuzluk hali mevcut yani demem o ki 6.hastalık olabilir mi tecrübeli annelerden yardım rica ediyorum