Bebegim 35 gunluk uykuya tam dalamıyor kucagimda uyuyor yatinca surekli kıpırdayip ses çikariyor sonra tekrar uyuyup yine ayni sekilde kıpirdamaya ses cikarmaya basliyor. En fazla 3 saat uyudu hu zamana kadar o da dedigim gibi yarım yarım. Acaba gazı mi var ondan mi boyle yapiyor hep kıpır kıpır eli kolu durmuyor. Boyle bisey yasayan var mi aranizda