Melekazra61 benimde yara olmuştu çıldırıyodum, göğüs ucuda kullandım bir işe yaramadı. Çocuğu emzirirken elime bir yastık alıp onu sıkıyordum acıyı o şekilde karşılıyordum. Bi hafta sonra kendiliğinden geçti. İnşallah sizinkide uzun sürmez, damlayan akan sütleri sürün göğüs ucunuza iyi geliyor iyileştiriyor.