aysegul_67 Kızlar bir ay önce sezeryan oldum.Belimden uyuştururken kendimi kastığım için olana kadar 5 6 defa Belime iğne yaptılar. O günden beri kolum uyuşuyor ve ensemden belime kadar çok şiddetli ağrı var Sizlerdede öyle mi geçer mi bu ağrı
Deletedmom_22 aysegul_67 bel ağrısı normal doğumda bile olıyor ben yaşadım aynısını. Yaklaşık 1 seneye kadar belim sırtım ağrıdı sonra geçti. Şükür şimdi ağrımıyor . Bana kalçaya iğne vurmuşlardı normal doğumda
Lalelia aysegul_67 çok fenaydı benimde 5 6 ay çektim ama geçiyor geçti çok şükür internetten egzersizler var daha iyi atlatirsiniz ben osekilde şuan ağrıdan eser yok çok şükür