Bugun üçüncü ayimiza girdik. Ama nedenini bilmediğim bir şekilde bebegim 2 gündür durmadan ağlıyor. Çok fazla tükürük oluşmaya başladı ağzında ve diliyle ağzının içerisinde tuhaf bir hareket yapıyor sanki damagini kaşıyormuş gibi. Kipkirmizi oluyor artık ağlamaktan doğru düzgün emmiyor da bir sancısı var ama anlamadım ilk defa bu kadar uzun aglama nöbetleri geçiriyor. Başına gelen var mı neden oluyor sizce? Sadece biraz battaniye de sallayinca sakinlesiyor çok kısa süreli.