Pnrzengin Normal doğum sonrası regl Ağrılarınız geçtı mi kızlar merak edıyorum hani hep derler yA doğumdan sonra ağrılar geçıyor öyle bır durum varmı ?
Deletedmom_22 Pnrzengin evet bende 2 sene normal geldi ağrısız sızısız. fakat Şimdi yine ağrımaya başladı, bel,karın ağrısı yaşıyorum Regl olurken ağrı kesici içiyorum ilk gün
Yazaksami Pnrzengin evet benim çok azaldı önceden acillik olurdum yatardım hep şimdi hiç anlamıyorum nerdeyse
a010101 Pnrzengin kolumu kaldrmzdm ağrıdan valla hafif bir beş ağrısı oluyor böyle devam eder inşallah