Suna01 Öncelikle çok çok geçmiş olsun umarım bir daha dert keder yaşamazsınız. Meme reddi yaşarsanızda lütfen üzülüp yıpratmayın kendinizi önemli olan öyle ya da böyle anne sütünü alması olmadı sağarak verirsiniz. Hastenede hangi biberonu kullanıyorlar ya da şırınga ile mi veriyorlar bilemiyorum ama Lashinosh markasının yenidoğanlara da uyumlu yavaş akımlı biberonu var. Bebek çektikçe anne memesi gibi damla damla geliyor dilerseniz evde ondan bulundurun en azından meme reddi süreci olursa aşmanıza yardımcı olun. Meme reddini şu an bizde yaşıyoruz ve kızım 50 günlük üzerine kolik bir bebek. Bende yavaştan meme reddini aşmaya başlamak istiyorum. Okuduğum ve gördüklerim ayakta ya da pilates topu üzerinde zıplayarak emzirmek, duşta emzirmek ve bol bol ten teması yapmak. Siz de eve gelince sürekli memenizi teklif edin olmadı sağıp şırınga ile verin sütünüzü ama lütfen emmiyor diye üzülmeyin o biz anneleri en çok yıpratan düşünce.