Elifinannesii_ Anneler 2 ay önce doğum yaptım dün regl oldum sanırım ilk gün çok az kan geldi şimdi kanama değil de kahverengi lekelenme şeklinde devam ediyor. Bu regl mi bilemedim de . Normal mi bilgisi olan var mı ?
Beyzinur Elifinannesii_ bnde ayni soru post accaktim bnde 2 ay once sezeryan oldum 40 ciktiktan sonra bitmisti kanama 30 gun sonra 70. Gun yani tekrar kanama basladi ama regl olsa agri cekerim yumurtaljklarim agrir agridan duramam bnde anliyamadim ne lekesi
Ahlasim_Duham Elifinannesii_ benimde ilk bir hafta kahverengi akıntı Musti ilk sadece kanamam oldu sonra kahverengi kanama 7ay oldu sezeryan olalı hala adet olmadım 😐
Mihrakuzusu Beyzinur canım doğumdan sonra eskisi gibi regl ağrısı olmuyor. Benimde ağrısı sancısız bir regl geçirdim. Doğumdan 2 ay sonra. Şu an da düzenli devam ediyor. 4 ay oldu doğum yapalı
Elifinannesii_ Beyzinur Evet canım bende regl olsam heryerim ağrırdı. Kanama gibi geldi şimdi hep kahverengi leke olarak devam ediyor regl mi onu da anlamadım neyin nesi bilemedim
Beyzinur Mihrakuzusu bn sezeryan ciktiktn sonra kanama oldugu icin regl agrisi cektim buyuk ihtimalle yine agrili olurum ama bu neyin lekesi anlamadim