Mihrakuzusu Kızlar merhaba 4 aylık kızım iki gündür kabız. Ikınıyor yapamıyor, totosunun ucunda kalıyor çıkmıyor. Hava buz gibi doktora da götürmek istemiyorum soğuk diye üşütmek istemiyorum. Öneriniz var mı? Sadece mamayla besleniyor bu arada
Benkimimki Mihrakuzusu Aynı problem bende de var 4 aylık ve sadece mamayla besleniyor. Biz öncelikle mamasını değiştirdik doğduğundan beri hipp kullanıyorduk bebelac gold aldık biraz daha düzeldi 2 günde bir rahat yapıyor. Her mamaya zeytinyağı koyuyorum. Yapamadığı dönemde doktor tavsiyesi ile ilk kulak çubuğunu zeytinyağına batırıp poposuna sürüyorum daha rahat yapmasını sağlıyomuş yine yapamazsa gliserin kansuk pediyatri fitil veriyorum. Ha yine olmuyosa dupalac kaçınılmaz oluyo ama mama değişiminden sonra problemimiz kalmadı.
Derya58 Mihrakuzusu eczaneden fitil alabilirsin belki verirler benim oğlumda 4 aylıktı anne sütü alıyordu sadece 15 gün yapmadi fitil verdi doktor
Mihrakuzusu Benkimimki ya o kulak çöpüyle zeytinyağını teyzemlerden görmüştüm hep ama yapıp yapmama arasında kararsız kaldım. Bizde hipp kullanıyoruz ilk defa kabız oldu. Ama hipp in yaramadığını düşünüyorum kilo bakımından 5.ayda doktora sorup bebelac golda geçmeyi düşünüyorum bende.
Benkimimki Mihrakuzusu Hipp güzel geldi bize gayet iyi kilo alımı ama mamalar belli br süre sonra kabız yapabiliyomuş prof doktora gidiyorum ben o söyledi hemen değiştirdik. Kulak çucuğu kabızlığın durumuna göre işe yarar eğer çoksa kabızlığı fitil verebilirsiniz
Derya58 Mihrakuzusu anne sütü ile besleniyordu normal dedi doktor 5 aylıkken ishal oldu öyle öyle yapmaya alıştı şükür şimdi günde iki kez yapıyor