Ervamasyam bacım öncelikle hayırlı olsun mu diyeyim ne diyeyim bilemedim . Yiyecek ekmeği varmış dünyada. Ama kendin de bunu kabul ediyorsun da eeeh be canım öyle korunma mi olur . Yapmayın gözünüzü seveyim . Bı kendinize gelin azıcık toplasın vücut kendini
Kafanızı toplayın . Allah bağışlasın zaten iki tane var daha neden korunma yöntemlerini kullanmadın . Hiç kimse kızmasın şimdi bana bu benim şahsi fikrim. Benim de iki kızım var hem 3 aylık iğne vuruldum hem prezervatif kullanıyoruz hemde geri çekilme yapıyoruz . Ona rağmen bile korkuyorum . Gelecek olan elbet basım gözüm üstüne gelir ama önce tedbiri biz alalım gerisi takdiri ilahi 🌺 yanlış anlama beni ne olur ne soylediysem senin için . Yoksa bana olan bişey yok . Allah kolaylık versin canım 🌺