Kızlar kızımın kilosundan dolayı doktor raporlu mama başlattı besin değer yüksek diye, günlük en fazla 100 ml yedirebiliyorum ama pişik olmaya başladı. Mamanın içinde süt var alerjisi olabilir mi? Mamayı kullananlar sizinde başınıza pişik geldi mi alerji olmadığı halde