Hanımlar merhaba . Oğlum sadece anne sütü alıyor ve 5nci ayına giricek yarın , kilosu tam tamına 8 kilo . kayınvalidem kayınbabam biraz kilolu diyor . Obez olucak bu çoçuk ek gıdaya geçince ayrıyetten kilo alıcak falan diyorlar . 1.5 2 saate bi emmek isteyen bir bebek doktor 3-4 saate ver dedi kayınvalidem de 3-4 saate ver diyor . Canım sıkıldı bu duruma sizce normal mi ? 1.5 2 saate meme ister gibi bana yaklaşıyor çenemi falan emiyor , ellerini emiyor . Sizler kaç saate bi veriyorsunuz .