Melisyldz Selinip Galactago uzun sure kullandm cok memnn kaldm bestlaki 1 kere denedm hic faydasiilni gormemstm kisiden kisiye degisiyor yani denemenz lazm
Prenseslerinannesii Bestlak kulanıyorum bebegim 4 aylık cok iyi cok memnunum daha devam sutu artırıyor
Melisyldz liyosunannesi23 küçük boyundn aliyodm bn baya bi gidiyodu yanls hatrlamiyosam bi 2 hfta gidiyodu sanirm
Oozzee Oğlum yeni doğduğunda Galactago kullandım 2 hafta kadar, hemen sütümü getirmişti ve çoğaltmıştı, onu hatırlıyorum, çok memnun kalmıştım. Diğerini hiç bilmiyorum.