Deletedmom_32 Tırnaklarını keserken baş parmağının etinide kestim az bişey hemen ağladı durduk yere canı acıdı ya içim çok kötü oldu kızlar oysa çok dikkat etmiştim çok canı yanmışmıdır durup durup ağlıyorum ne yaptım ben diye 🥺
Banaannede Deletedmom_32 annelik ateşten bi gömlek 😀 tam bir delilik. Dışardan bakınca komik duruyor ama biz de aynıyız. Olur hiç mi hata olmayacak sevginizi veriyorsunuz sonuna kadar böyle ufak tefek şeyler de cilvesi olsun. Sıkmayın canınızı. Ben de ayak tırnağını etinden ayırttırdım kızımdan fazla ağladım 😀
Zlm Deletedmom_32 benim annemde kizintienagini keserken bı kere yapmıştı onu ağladı ama yapacak birşey yok olan oldu
PrensinAnnesi2021 Deletedmom_32 chicco normal makas seklinde olan tırnak makasindan alın çok çok rahat edersiniz 🌸geçmiş olsun
Deletedmom_32 Banaannede ya sorma kuzu ya içim cız etti ilk anneliğim o yüzden çok acemilik de var senin ki de çok ağladı mı
Banaannede Deletedmom_32 aslında az ağladı oyun oynarken unuttu. Çok küçük sanırım o yüzden acıyı hissedememiş olabilir. Benim de ilk anneliğim şu anda 3.5 aylık. 2 aylıkken olmuştu ve yaşadığım vicdan azabını anlatamam. İlerde bunları hatırlayıp güleceğiz inşallah 😊
Banaannede Deletedmom_32 büyümez büyümez rahat olun bebrk oldukları için herşey çok daha hızlı iyileşiyor 😊