Merhaba bebeğim 5ay 2 günlük 3.aydan beri uykuları düzensizlesti.gündüz uykuları zaten kısaydı fakat geceleri uyurdu.atak dönemi ertesi 4bucuk aylıkken iki dis çıkardı.Doktoru üstte de belirginleşmeye başlamış ve erken ayrılık kaygısı yaşamaya başlamış olabilir dedi.her uykuya geçişimiz ağlamayla ve her uyanma da öyle.gündüzleri yatakta uyumuyor anca ayakta(sallanmasa bile), geceleri desteksiz uyutsam 2saat uğraşıyorum 10dakika sonra uyanıyor.destekle olsa alışması ayrı dert daha yorucu olması ayrı.2 aydir geceleri öyle sık uyanıyor ki emmeden sakinleşmiyor emse gaz oluyor.çaresiz kaldım.zaditen,calpol,tetagil hiçbiri fayda etmedi. sakinleşmesi de çok zor oluyor.yataga koyduğumuz an katılarak ağlamaya başlıyor.yanımıza alsak da ağlıyor.uykusunu aldı desek salona gelip ışık açsak da.biz geriliyoruz ona üzülüyoruz.dinlenemiyorum sütümü etkiler diye korkuyorum.ne yapacağımızı şaşırdık.Aynı anda diğer disleri cikariyor olabilir mi ? Boyle olup Cozum önerisi olan var mi?