gossipannee Kızlar her bebek 4.ay uyku gerilemesi yaşar mi acaba merak ediyorum annişler yazarsa sevinirimmm
amansallagitsin gossipannee malesef bizdede basladi geceleri uyuyan bebek aayakta simdi sık sık uyaniyor
eceunverkanra gossipannee Çoğunluğu yaşıyor cunku bu donem bebeklerin ciddi bir buyume atagina girdikleri donem hepsi az ya da cok etkileniyor bu durumdan☺️
Mihrakuzusu Bizde öyleyiz. Ne güzel uykuları düzene girdi deliksiz uyuyor dedim demez olaydım. 4.aya girer girmez başladı uykusuz saatler. Geceyi bırakın gündüz de uyumak istemiyor.
Cnskbskl Ay bizde 3ay 21 günlüğüz illa her bebek bu atagi geçiriyor mu🙈 4.aya girildiğinde mi başlıyor
gossipannee eceunverkanra benim bayrama denk geliyor muhtemelen ailemin yanına gidince biraz onlarin üzerine salarim😂
Hilalkdemir 5 ay 6 günlüğüz 3.5 aydan beri yaşıyoruz ger saat başı uyanmayı. Artık düzene binsin lütfen🥲
Duygu-66-Tumer En fazla uykumuz yarım saat🤪 zaten doğduğundan beri uykumuz berbattı, şimdi hepten berbat oldu🥴