Merhaba kızlar.. 6 ay 23 günlük bebeğim var.. bebeğim hep ama hep huzursuz, huysuz, ek gıdayı almıyor, bir gün emse 3 gün memeyi red ediyor, doğru düzgün bir uyku düzeni yok bir gün 3 saatte uykusu gelir bir gün 6 saat direnir bazen hiç uyumaz.. özellikle son 1 aydır da sürekli ıııı’lıyor (ıkınmıyor sadece ııııı diyor sinirleniyor 2. Sefere kucağıma almasam veya o an bişeyle oyalayamasam ağlıyor) 7 ay bitecek toplanız 1 ay iyi olduğu gün olmamıştır..
doktora götürdüm tüm tahliller yapıldı bişey çıkmadı..
Ailemden uzak bi şehirdeyim başımda bu işten anlayan yol gösterecek kimse de yok.. çocuğu böyle olan var mı? Ben kafayı yiyeceğim artık sürekli ağlama krizi geçiriyorum.. bişey istemiyorum sürekli onunla ilgilenmeye razıyım ama bi bebek kitap okurken iki saniye nefes aldığımda bile ııılamamalı ağlamamalı ya.. huysuzluk mu bi derdi mi var anlamıyorum.. bir türlü memnun edemiyorum..
çocuğu böyle olan var mı.. ne olabilir.. sadece huysuzluksa ne zaman geçer.. lütfen yardım edin..