Merhaba kızlar
1 ve 2 yaşında iki tane kızım var odaları bir ikiz gibiler artık psikolojik olarak dayanamıyorum ve uyku eğitimi vermeye karar verdim. İkiside tam bir biberon delisi önce biberonu kestim gece sadece su veriyorum uyandıklarında birbirlerinin sesiyle uyumaya alışıklar. 1 haftadır da uyku eğitimi vermeye çalışıyorum kendimce. Küçük kızım daha rahat uyuyo yaşı küçük oldğu için heralde ama 2 yaşındaki asla uyumuyo yatağına giriyorum yatıyorum ağlıyo uyumuyo başucunda bekliyorum yine ağlıyo uykusu gözünden aksada uyumak istemiyor. Tüm saatlerimiz düzenli. Sabah 8de kalkıp kahvaltı yapıyoruz. Öğlen 12de uyuyoruz akşam 7 8 arası uyuyoruz saatlerde hiç bi sıkıntı yok desteksiz uyuma sorun. Gündüzleri büyük kızımı mecbur ayağımda sallıyorum yoksa hiç bi şekilde uyumuyo akşamda bi şekilde desteksiz uyuması için uğraşıyorum ama çok mu geç kaldım eğitim için tecrübeli annelerden yardm istiyorum..