Edamercann Kızlar başına gelen var mı sormak istedim. Emzirme dönemindeyim 2 aylık bebeğim var ilk adetimi normal olmuştum ama ikinci adetimi düzensiz oldum sadece peçeteye geliyor pedimi doldurmadı bile normal mi sizce ?
Tazeanneg Edamercann bi arkadaşım doğumdan sonra 1 ay oluyorsam diğer ay olmuyorum demişti 6 7 aya kadar böyle gitmiş