Nurcugum Kızlar doğum sonrası ilk adet ne zaman oldunuz. Ben doğum yapalı iki buçuk ay oldu dün oldum . Ama çok oluyorum sizde böyle oldunuz mu. ? Tuhaf hissettiriyor sanki sürekli akıyor gibi :(
Sudee96 Nurcugum canım benim 90 gün oldu doğum yapalı dün oldum bende aşırı aşırı bi kanamam var aynen öyle aktığını hissediyorum sürekli normal miş heralde
Derya2867 Nurcugum lohusalığım 20 gün sürdü sonra kanamam kesildi emzirmediğim için 35inci gün ilk adetimi oldum ama ped zor yetiştirdim ilk adet sular seller gibi geliyor sonrasında cerazette kullanıyorum işte bakalım bu ay nasıl olacak
Sidarnazli2510 Nurcugum çok kötü bi durum biliyorum bende 40 ım cıkar cıkmaz adet oldum hemde 10 gün boyunca 🤦🏻♀️
Nurcugum Tazeanneg Derya2867 doğum kontrol hapı değil mi o. Bende daha bilmiyorum ne kullansam kararsızım. Spiral taktırmayı düşünüyor musunuz ?
pandemibebegi Nurcugum Ben bebeğim 5 aylıkken olmuştum Herkeste farklı oluyor. Ama evet ilk reglim daha bir yoğundu sürekli akıyor gibiydi sonradan düzene girdi eskisi gibi oldu.💫
neslicanben Nurcugum ilk kanama öyle oluyor malesef ped yetiştiremeyip bebek bezi kullanmıştım 😂 sonra düzene giriyor. İlk kızım da 40 gün biter bitmez ikinci kızım da da 2 ay sonra olmuştum
Sayeninannesi Nurcugum bende doğumdan sonra olmuştum kan yoğun gelmişti. 3 gün sonra kesildi sonra 7 ayda tekrar oldum sonrası normal seyrine döndü.
Derya2867 Nurcugum spiral düşündüm ama kayıyor ve hamilelik riski oluşuyor üstelik kaydığını bile anlamıyorsunz nasıl güvenicem evet doğum kontrol hapı saatinde almam gerekiyor ama en azından kaydı ipi düştü ip içeri çok girdi derdi yok
Nurcugum Derya2867 yaaa çok dikkatli olmak lazım o zaman. Deri altı implantı var bide onun hakkında bilginiz var mı peki.