ogrtmnanneee mrblar benim bebeğimde sizinkiyle aynı ayda bir süredir kısa süreli desteksiz oturuyordu bi kaç gündür de artık bi kaç gündürde oturup oyuncaklarıyla oyalanıyor daha önceleri kendim elinden tuttuğum zaman dönüyordu kendi başına yattığı yerden dönmüyor oturduğu zaman atıyor bazen kendini ama döndüğü zaman çok bağıyor oturmayı seviyor bende kontrole gittiğimde dr sordum eğer ki hem oturmasa hem dönmese o zaman problem demişti bebeğin oturmayı tercih etmiş demişti bence her bebeğin gelişimi aynı değildir ve internet üzerinden de güvenilmez diye düşünüyorum tabi insan ister istemez endişeleniyor bir dr yoksa çocuk dr götürüp sorabilirsiniz