CannOz bize doktor 4 ay öncesi önermedi biz de bekledik, öyle böyle derken 10 aylıkken yaptırdık 2. güne toparladı 1 haftaya hiç bişeyi kalmamıştı..
Lokal anestezi ile dikişli sünnet yaptırdık. 2 3 saat sonra uyuşturucu etkisi geçince baya bi ağladı sonra zaten ağrı kesici fitil verdik sustu o gece uyudu, kremleri falan vardı sürdük.. Sonra ki gün hiç bişey yokmuş gibi ayaklandı emeklemeye bile başladı, bi altını açınca krem falan sürerken ağlıyodu bezini kapattığımız anda susuyordu..
Bir de ben 2.günü karton bardak kesip koydum bezine sürtmesin diye, daha rahat etti oğlum 🤗