40 ım çıktı 10 gün sonra olur gibi oldum
13 ay sonra oldum ama eski halinde değil
Çok az kahverengi şeklinde
3 4 doktora gittim emziriyorsan normal dediler ultrason la bakıldı sıkıntı yok dedi
Hepsinin dediği adet olmuyorum diye tedbiri elden bırakma hamile kalabilirsin dediler
Dikkatli olun