Seymaaa_nuur 4 buçuk ay önce doğum yaptım. Ve galiba şu an hamileyim. 2 kez evde test yaptım birinde ikinci çizgi silik diğerinde net çıktı. Sezeryanla doğum yaptım. Çok mu riskli bi durum yaşayan var mı böyle bişey
Merve Seymaaa_nuur kesin risksiz denilemez ama arkadaşımda ilk bebişi 3 aylıkken 1 aylık gebeydi. 1 sene geçmeden yeniden sezaryen oldu. Çok şükür doğurdu büyüttü bir sıkıntı olmadı 🦋
birtutamsac Seymaaa_nuur dikişler açısından önerilmiyor hemen hamilelik inşallah risk yoktur. Korunuyo muydunuz?
Seymaaa_nuur Merve daha önceki hamileliğim ikizdi. Çok sıkıntılı bi hamilelil doğum sürecim oldu. Çok erken ama bilmiyorum yarın kan testi filan vericem. Korkuyorum sanırım. Çaresiz hissediyorum kendimi
Merve Seymaaa_nuur hayır bence hiç öyle düşünmeyin. Allah büyüktür🙏 Arkadaşımın üçüz kızları var çiçek gibi büyüdüler bir arada 🌺
crazymommy Seymaaa_nuur Hayırlısı olsun canım. Hayırlı olsun inşallah. Vardır rabbim in bir bildigi. 🌸
Seymaaa_nuur MeryeminAnnsi o zaman risk olabilirde olmayabilirde. En iyisi bi doktora gitmek en kısa zamanda sanırım
Blackcloud Ne ile korunuyordunuz? Genelde en az iki yıl bekleyin diyorlar ama doktorun daha net cevabı verir.