Cansuece doğrudur cnm tokiye gecis olmadan evler boşalmaz bizim ev vrdi da kiraci olmasaydo keskr ya verirdik emniyetede bitisikti. Ben sorayim cnm arkadaslarada sorarim insallah vardir bi kac arkadasim daha instagrmda paylasmisti ev yok diyr olanlarda uçmuş