Kızlar 2 ay 10 günlük bir bebeğim var. Bir huzursuzluk oluyor gaz sanıyorum yok yeni de doyurdum diyorum altına mi yaptı diyorum. Yapmamış ya da yapmış altını açınca yapması ise idrarını yapana kadar huzursuz oluyor ağlıyor yapma aşamasında susuyor acaba idrar yolu enfeksiyonu mu vardır 24 Mart’ta randevum var doktora danışcam sizde de böyle bir şey oldu mu
Emmede azalma yok tam tersi devamlı emmek istiyor ateş yok çok da idrar yapıyor. Sık idrar yapma var. Sizinkiler günlük kaç idrar yapıyor merak ediyorum