ueums ben de mayısta başlayacağım öğlen 2 saat uyuyor. Çarşafın altına koruyucu sericem bez bağlamicam, bağlarsam aklı karışacak.Ahh bir de korku var 2 saat uyuyor normalde altına kaçırınca uyanır mı napar ben de meraktayım. Doktor gece altını bezle ne zaman kuru uyanırsa o zaman çıkart demişti. Şimdi kakasını bezinden alıp ıslak mendile sarıp klozete atıyoruz by by yapıyoruz ayrılma korkusunu yenmeye çalışıyoruz