Mrs_Mert Merhaba kızlar. 16 Nisan eşimin doğum günü. Ama 11 nisanda göreve gidecek. Ben de erken bi sürpriz yapmak istiyorum. Özellikle Karşıyaka tarafında olabilir. Olmadı konak alsancak bakıcam. Bildiğiniz güzel restoranlar var mı? 💙
Elfbc Mrs_Mert Bostanlı’da Cafe La Vie var, genel olarak güzel. Bide Konak da Konak pierin içinde North Pier’s var, rezervasyon yaptırırsanız denize sıfır masalar var çok romantik oluyor bende eşimi doğum gününde götürmüştüm bu sene ☺️
Saziyersin Mrs_Mert seissotel eqinox rest.ozel gun olduğunuz söylerseniz hem süsleme ve istekleriniz kusursuz yerine gelebilir yemeğinizi bittikten sonra seyyar var yan tarafında orada da zaman geçirebilirsiniz hem sakin hem de şık