mirayybebek merhaba sizinle konusmustuk gibi hatırlıyorum ama yanılıyor da olabilirim. benim kızımda 18 aylıkken silik otizm tanısı almıstı, 40 gün ekransız devam ettik ve göz teması ve ismine bakmayı çözdük. ben genelde şöyle yaptım salonun kapısını kapatıp yalnız kaldık. aaa mercan bak diye dikkat çekici oyuncak tarzı şeyler gösterdim. böyle diye diye alıştı. durumumuz otizmden uyaran eksikliğine döndü bu arada, yanlış teşhis almışız. özel eğitime de gidiyoruz tabi yinede yaşıtlarını yakalaması için. sizin belirtileriniz neydi?