1 aylık oğlum var göğüslerim dolu süt geliyor emziriyorum ama sürekli ağlıyor doymuyor diye Bebelac marka mama aldım 50 ml verdim ve gece boyu gayet rahat uyudu 2 saate bir uyandirip emzirdim gazı çıktı gibi hemen
uyyakaldı ağlama gibi problemimiz kalmadı , fakat çok ıkınıyor sabaha öglene kadar hic kakasını yapmamış gazını fazlasıyla iyi çıkarıyor , zeytinyağ ile uyarı yaptığım zaman kakasini anca yapabiliyor katı degil civik yapiyor , kabizlik varmi sizce ??