Hilalyrdkl otribebeyle tüm nefesizle çekin otribebe burnunun içindeyken ucunu sağa sola oynatın burnunun her yerini temizlesin. İnsan küçükken kıyamıyor, birde kılcal damarlara zarar gelebilir diye okumuştum, ama öyle nefes alamadan durması da çok kötü mecbur yapıcaz. Sterimarı tazyikli diye önermeyenler var ben burnunun dış çeperine doğru sıkıyorum ordaki kılcal damarlar iç taraftaki kadar hassas değilmiş bilginiz olsun.