mertmeltem 40 günlük bebeğim biberon olmadığı her an ağlıyor emzik almıyor onu emzik gibi kullanıyor mikrop kapar diye çok korkuyorum 😦
sarmaliklahana mertmeltem gaz sorunu yapar bos biberon da ya 😔 tommee tippee anne bebesi gibi onu deneyin imkanınız varsa benım bebeğimde sonradan tuttu emziği yoksa benım mememi emzik yapmıstı
Annenazz mertmeltem boş biberon emmesin ama emziği elinizle ağzında tutsanız. Benimki de emzik tutmuyor meme de tutmuyor bu aralar da elini emmeye başladı . Emziği ağzında tutuyorum midesini bulandırıyor