Selam kızlar
4 buçuk ay oldu doğum yapalı kilolar gidiyor ama dikiş üstüne sarkan hafif bir göbeğim ve yan karnım çok çıkıntılı. İlk 2-2 buçuk ay korse kullandım ama sonra sıkıldım hem de yırtıldı kullanamadım. Bu saatten sonra kullansam işe yarar mı? Alsam mı yenisini? Spor da yapıyorum her gün düzenli sporla inceliyorum ama korseyle de desteklemek gerekir mi ?