Senem1234 Merhaba Anneler Yurtdışı veya yurtiçi seyahatlerde havaalanında bebekleri de xtray veya güvenlik kapılarından geçiriyolar mı ? Birde bebek için uçağa sıvı (çorba ,su , mama )alımında bir sınır var mı ?
yaseminoztrk Senem1234 yalnız gidiyorsanız görevli arabayı katlayıp koyma ve yada işte kontrolden geçme esnasında kucağında tutarak yardımcı oluyor. Yani ben hiç geçirmedim daha küçük olduğu için. Mama, su ve ya çorba gibi şeyler sorun olmuyor sormuyorlar bile
Nrdnozn Senem1234 x-ray cihazından bebekle geçmiyorsunuz bebeği güvenliğe veriyorsunuz kendınız geçiyorsunuz bebek arabasınıda uçağa bınmeden önce dışarda görevliler katlıyorlar.. uçak kalkış ve inişlerde bebeğin mama yemesi gerek veya emzik vermeniz gerek basınç yapmasın diye .. genelde o gürültüde uyuyorlar :)
Eomeoni Senem1234 bu güvenliğin insiyatifi ne kalmış bazısı geçirir bazısı problem çıkarır ama kanguruda bile olsa çıkartıp bavullarla geçirmek zorundasınız Ama güvenlik kapıları zararlı değil endişelenmeyin
Tuba Senem1234 hayır geçirmiyorlar ve bebek bakım çantasında her şeyi götürebilirsiniz bebeğinizin ihtiyacı ne varsa, bir şey demiyorlar☺️
bebegimlebuyuyorum Senem1234 xray cihazından geçirmiyorlar. Yurtdışı seyehatinde mama ve su istediğiniz kadar alabiliyorsunuz bebek için mi diye soruyorlar ve kontrol ediyorlar zaten. Çorba da alabiliyorsunuzdur bence. Ben gece seyahat etmiştim o yüzden sadece mama almıştım. Suyu kendiniz için alamıyorsunuz sadece.
Senem1234 bebegimlebuyuyorum harika aklımda hep 100 ml az krem alıyorlar su vs hiç bişey almadıkları içi soru işareti vardı. Çok teşekkür ederim 🥰🥰