Normalde banyo öncesi zeytinyağıyla yağlayıp tarıyorum bebeğimin kafasındaki konakları epey temizleniyordu son 3 gün yıkayamadım aşıdan dolayı o yüzden de artmıştı konaklar ama sorun şu ki böyle büyük sivilce gibi yumru yumru şeyler de var bebeğimin kafasında. Dışı konak yani kabuklu ama elleyince çok sert ve nohut büyüklüğünde sertlikler. Neyse az evvel yıkadım temizledim dış kabukları gitti ama biraz kanadı o sertlikler ve hala duruyor şiş gibi nedir onlar neden olur konak değil mi acaba başka bişey mi var korktum yani🥺 başına gelen var mı? Yardımcı olursanız sevinirim