Bebeğim 6 ay 20 günlük. 2-3 güne bir kaka yapıyor. Rahatsız değildi. Ama fark ettim ki çok zorlanıyo yaparken. Bugün de ıkındı ıkındı yapamadı. Elma armut veriyorum ama meyve sevmiyor. 1-2 kaşık yiyip ağzını kapatıyo. Başka ne yapabilirim. Her yemeğine zeytinyağı koyuyorum zaten ama yine de böyle oldu