Merhaba ben 1.5 ay önce ikizlere doğum yaptm doğum yaptığïm günden itibaren hiç uyanamıyorum bebeklerim bir defasında çok ağlamıştı……….1 bebeğim hastahanede yattığında ben yapmıştım 20 dk bir uyuyup uyanıyordum ama fayda etmedi hatta gece uyandığımda çok ağlamış gözleri şişmişti …… geceleri annem bakıyor gündüzleri ben annemde kalıyorum gebelik sürecinde çok zorlanmıştm ondan dolayı mı bu şekilde yoksa anlamadm lütfen