Kbrgnca aynı şeyi yaşıyorum şu an. 2 hafta evvel antibiotik kullandım sanırım o yüzden oldu. Öncede bi kaç kez başıma gelmişti fakat 2 3 güne geçti. Bu sefer geceleri uyutmuyor 🤷🏻♀️ 3 gün sonra doktor randevum var benimde bende emziriyorum 😕 Benim kaşıntıyı geçti mantar oldu galiba. Pamuğa sirke sürüp siliyorum fakat çok fazla yakıyor 🥺 haberdar edersiniz benide doktor ne dedi diye 🙏🏻 Geçmiş olsun 💐