Bebeğim 20 aylık bişeyi istediğinde onu almak için çabalıyor yetişip almak için alamazsa eğer ağlıyor bizim almamızı istiyor ama işaret etmiyor bide aşırı inatçı bir bebek alkış yapıyor by by yapıyordu artık yapmıyor müzik çalınca oynuyor burnunuza bip yapıyor parmağıyla ama ismiyle seslenince bakmıyor sizce mental bi sorun var mıdır çok zor durumdayım 😔