Merhaba oğlum 7 aylık. Sebzeyi haşlasamda kavursamda mücver falan da yapsam yoğurtla temeye bayılıyor. Kahvaltıda da bizle beraber yumurta sarısını labne pekmez hoşaf gibi kayısı kaynatıyorum bunları güzel yiyor. Ama akşam ne versem beğenmiyor. Doktorumuz pirinç unu maması yapıp içine formül mama kat demişti, ilk başlarda güzel yiyırdu ama artık asla istemiyor. Akşam muhallebi tarzı tatlı bişe vermek istiyorum ama irmik falan da denedim yok yani. Sizin güzel tarifleriniz var mı? Bu arada muhallebilere süt şeker falan katmıyorum. Tuzda kullanmıyorum. Ona göre önerilerde bulunursanız sevinirim…