LeMabelle Evet canım normal aynısı bana da oldu. Doktor batikon sür, beş dk havalandır sonra kapat demişti bana. İlk ordan başlıyormuş kabuk tutmaya. Başka bir şey yapmana gerek yok dedi. Akıntı, kanama vb yoksa endişelenme. Acıması da çok normal. Enfeksiyon olsa sızıntı yaşarsın. Aynı şekildeydi benimki de. Birkaç gün batikon sür sende bi pamuk ile, sonra geçer gider. Ağır kaldırma ve oraya kese yapma yeter. Çok geçmiş olsun 🌸