yusram canım ben de ilk 3 ay sadece anne sütü verdim 3. Ayda dediklernin aynısını yaşadık doktora gittik günde iki öğün olmak üzere mama başlattı. Şimdi 6 aylık olduk göğüslerim dolu dolu ben sütüm var diyorum ama şimdi de kızımın mide kapasitesi büyüdüğü için onu doyurmaya yetmiyor yani mama takviyeli gidiyoruz zaten iyice memeye ilgisi de azaldı artık çevreyi izlemekten emmek istemiyor geceleri ancak böyle böyle sütüm de azaldı tabi son bir kaç gündür azaldığını bayağı hissediyorum ama bakalım önemli olan aç kalmaması mama takviyesine devam 😬