Tazeanne6262 Merhaba anneler bebeğime 6 ay çekimi yapıcam aşçı şapkası almak istiyorum malum herşey çok pahalı çekim esnasında alıp 2.el satmak isteyen var mı acaba
Waffle Tazeanne6262 Üstte kalsın canım ama onu istersen beyaz fon kağıdı ile kendin de yapabilirsin 😉