Merhaba sevgili anneler
benim kızım 5 ay 15 günlük oldu
dün dr randevumuz vardı
doktorumuz artık oturabildiğini ve mama sandalyesine geçiş yapabileceğimizi ek gıdaya başlamamız gerektiğini söyledi (yani ben 180 günümüz dolmadığı İçin halen hazırmıyız bilmiyorum ama ) ama dr ufaktan başlayın dedi Neyse benim sorum şu
Kızımı artık pusetine yatıramıyordum son 1 haftadır kaydırarak kendini yere düşürüyordu ben mutfakta yemek yaparken falan yere iki üç kat battaniye serip üstüne yatırıyordum
artık mama sandalyesinde oturtabilirim fakat ben mama sandalyesini sadece yemek yiyeceği zaman kullanmasını istiyordum yani oyun oynama boş boş oturma koltuğu değilde yemek yiyeceği zaman oturduğunu o koltukta sadece yemek yenilmesi gerektiğini bilsin istiyordum
Doğrumu düşünüyorum bilmiyorum
ama kızımı uyku ve aktivite dışında mutfakta ben iş yaparken yanımda neye oturtacağımı bilemedim sizler neler yapıyorsunuz
mama sandalyesini nasıl kullanıyorsunuz
sorum biraz karışık uzun ve saçma olmuş olabilir toparlayamadım kusurabakmayın ☺️😇