Dorukata1 Göz teması var İsmine genellikle döner Gel deyince gelir Baba dede enne gel der oğlum 9 aylik tek sorun yabancı görünce asla ama asla gülmüyor mimik bile yapmiyo onlara çok az guluyo sizce bu tek bi sorun.mj
Zey-yus50 Dorukata1 bebeğiniz gayet normal hatta maşallahı var yabancıllaması normal bu aylar ürkek oluyorlar
Zeyneptoprak Dorukata1 etrafın farkında artık yabanciliyo yabancı birini yada uzun süredir görmediği birini bile gördüğünde aglayadabilir başka insanların ne dediğine takılma boşver
Zey-yus50 Dorukata1 benim bebeğim benim kucağımda Güler karşı tarafa ama onlar anlık kucağına alınca bana bakıp ağlar yabancılar böyle on aylık
Balkizlarim Dorukata1 Evet 27 aylık olucak yabancılara gitmez ağlar tanımıyor çünkü ve bir sorun gibi görmüyorum ✨